tisdag 12 april 2011

Tisdagsmys

IMG_4406Liamfisen inspekterar sina leksaker innan läggdags!

Tisdagar är heliga för mig. Då är det Desperate Housewives som gäller här hemma (vad gubben än säger). Den dagen serien är slut får jag väl plöja igenom deras samlingsboxar istället, för hur sjutton ska jag klara mig utan dom? Otänkbart!

Liam ligger nu och sover, han var jättetrött ikväll! Lillebror har smitit till Peter och jag har hela soffan och tv:n för mig själv. Har även kvällen till ära blandat ihop lite god guacamole och rostat brödstänger. Tisdagsmys på hög nivå!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam