fredag 1 april 2011

Mormors kille

IMG_3567Fisungen skuttar och busar i mormors säng!

Liamfisen ska sova hos sin mormor inatt. Dom kommer få det riktigt mysigt tillsammans! Skulle visst ligga i sängen och titta på film ikväll. Och gottegrisarna skulle även kalasa på kringlor, ost och marmelad, som han älskar. När vi var inne och lämnade honom var han direkt i full gång med att jaga katten, äta russin och hoppa i mormors säng!

Simon och jag ska ha en kväll på tu man hand. Vi ska grilla några köttbitar och potatispaket, hyra film och bara vara. Ska bli så mysigt och skönt. Och så tar vi såklart en rejäl sovmorgon imorgon!

3 kommentarer:

alexandra mamma till tove sa...

ja den är ju sveriges största av en anledning :P
jo kyrkogården är verkligen gigantisk.. nästan lite för stor tycker jag..

Miss M sa...

Njut av er kväll på tu man hand nu! KRAM

Jessica - bymom.se sa...

Som småbarnsmamma tilltalas jag allra mest av det sista - sovmorgon! Men allt det andra lär också trevligt :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam