söndag 3 april 2011

Vår lördag

IMG_3593Liam äter (eller leker med) kvällens middag!

Det har varit en lång dag trots en härligt lång sovmorgon. Vi har varit ute mest även om det varit tråkigt väder. Men Liam var väldigt glad åt att leka med sina sandlådeleksaker som han inte sett sen i höstas.

I ikväll har vi ätit en jättegod middag (inbakad fläskfilé, noisettes, champinjonsås och sallad) och bara tagit det lugnt i soffan. Lillfisen var dock väldigt arg när han skulle nattas. Precis som att han vore rädd för något i sitt rum och bara skrek när vi skulle lägga ner honom i sängen. Först ut skulle hans mormor försöka natta och sen fick Simon ta över men ingenting hjälpte. Därefter provade jag och tog med honom in i vår säng och då somnade han direkt. Förhoppningsvis var det bara någon tillfällig trots eller rädsla så vi inte får samma problem imorgon.

Sambon och jag är nu mitt inne i ett tredje avsnitt av Mordkommissionen. Jävla bra serie, man kan inte sluta när man väl börjar. Men snart blir det sängen och förhoppningsvis vaknar vi upp till en solig söndag imorgon!

1 kommentarer:

Helena sa...

Jag har exakt samma problem med Theo just nu... Haft ett h-e att få honom att sova i mer eller mindre 5 nätter nu. Undrar om det ligger nåt i luften... :S

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam