torsdag 14 april 2011

Påskpyssel

Lille Alex och mamma Thessan har besökt oss under förmiddagen. Det blev påskpyssel för hela slanten, dock var väl Therese och jag mer pyssliga än pojkarna. Dom kladdade lite men sen var det tv, saft och leksaker som gällde.

Men lite pyssel blev det i alla fall. Liam målade flera ägg som vi hängt i riset och så har han gjort söta påskkort som vi ska skicka till några släktingar nästa vecka. Jättefint alltihop och jag tror nog dom hade lite kul pojkarna!

IMG_4455IMG_4472IMG_4496IMG_4473IMG_4454IMG_4493IMG_4488IMG_4499IMG_4503IMG_4489IMG_4457IMG_4462

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Pyssla är ju super kul. Så fina korten blev =) Äggen också!

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Vad mysigt att påskpyssla :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam