söndag 3 april 2011

Surpuppa

IMG_3630Inte sova, bara busa…

Jag vetifan varför det ska vara så svårt för Liam att sova. Något som skrämt honom? Man börjar ju undra. Har försökt få honom att sova middag den senaste timmen men han har totalvägrat. Han skriker, sparkar och slåss. Vägrar ens gå in i sitt rum och att lägga sig i sin säng är otänkbart, Jag försökte lägga honom i vår säng som i gårkväll. Icke sa nicke. Bara gallskrik.

När jag gav upp och vi gick ner igen blev han som vanligt. Tittar på tv, dricker saft och leker i soffan med glatt humör. Så jag tror vi skiter i middagsluren idag och hoppas på bättre tur vid kvällens nattning.

4 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Han kanske blivit för "stor" för middagsluren? ÄR så olika på barn .. Edvin sover den fortfarande om chans finns ;)
Kram

Tess sa...

Sv: Japp, jackorna är köpta på Ica Maxi och jag tror de blir perfekta dagisjackor!;-)

Mina barn har oxå varit så en period att de totalvägrade sova. Inte lätt med de envisa små barnen;-)

Pennylane sa...

Emil slutade sova middag när han var två redan...det är verkligen olika. Min dotter sov jätte länge när hon var liten.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Hoppas han somnar gott ikväll!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam