måndag 16 augusti 2010

Vinst!

saaristomuumi_pl_1777 Jag måste ju berätta om det trevliga mailet som mötte mig i inkorgen i morse. Det var från Anna på Kotteshoppen som meddelade att jag vunnit deras tävling! Dom lottade ut tre presentkort på 300:- och jag var en av de tre som kammade hem ett! Härligt!
Vet ännu inte vad jag ska välja för något, funderar dock på det söta bäddsetet Djungelmumin men ska också låta sambon kolla igenom sortimentet, han måste ju också få vara med och välja!

På tal om tävlingar och påslakanset, Kotteshoppen lottar nu ut ett med motivet Skärgårdsmumin på deras Facebook-sida. Klicka dig in, scrolla ner en bit och delta du också! Tävlingen pågår till den 31 Augusti och värdet på vinsten är 449 kronor!

7 kommentarer:

rock n roll mamma sa...

vad roligt!! grattis! kul med tävlingar!!

Nadine sa...

ja det tycker jag absolut att du ska slå t på, jätte sött juh!:)

Sandra sa...

Ett stort grattis! :) Alltid lika roligt att vinna.

Jag köpte bäddsetet kvällsmumin till min dotter för ett tag sedan. En favorit!

Linda sa...

tack för tipset! har gått med i gruppen nu och tävlar =)

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Grattis turgumma :)
Kramar

Carolina sa...

Wow grattis - vad roligt! :-)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis så kul!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam