lördag 7 augusti 2010

Middag på Böda Hamns Rökeri

IMG_9781IMG_9759IMG_9763IMG_9773

5 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Åh så mysigt. Och gulle ungen =)

Nadine sa...

vilken fin resturang:)

tarja sa...

Underbara bilder. Älskade den sista där,,, :)

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Va härligt ni ser ut att ha det! Sandlådan är helt underbar och jag kan förstå om Liam hade bråttom dit (liten sandlåde-galning som han är, hihi). Superfin stuga verkar ni ha också! :)
Kramar

Anna sa...

Vilka fina bilder! :)

Jag undrar bara en sak, är det enklet att göra en menyrad med drop down-länkar? Så som du har? Hur gör man?

Tack å förhand!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam