fredag 27 augusti 2010

Tävling: Milk&Milla

Milk&Milla är en webbutik som har ett brett sortiment av coola barnkläder och roliga tillbehör till de minsta. I butiken finner ni välkända och populära märken som Katvig, Eggkids, Didriksons, Elodie Details och många fler!

Nu är det dags för min andra tävling i samarbete med Milk&Milla! I denna tävling har du chansen att vinna ett valfritt plagg från Ida T! Värdet på vinsten ligger på upptill 250 riksdaler + frakt!

 Jag tävlar om ett valfritt Ida T-plagg från Milk&Milla hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och anmäl dig till Milk&Millas nyhetsbrev! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 10 september klockan 21:00! Stort lycka till!

89 kommentarer:

Cicci sa...

Ida T - Body Shark gillade jag. :) Grönt passar min gosse ypperligt.

Länk;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/08/10-september-milk-milla.html#comments

Carolina sa...

Jag önskar vinna Ida T - T-shirt Flammingo.

Carolina
carolina.ahsberg@telia.com
www.carolina1979.se

MAMMAFIA sa...

Jag skulle välja ett par bruna manchesterbyxor. De ser fina ut och Elin behöver byxor i kommande storlek =)
Hoppas på turen!
Kramis/
Fia
fia@mammafia.com

Johanna sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen, och om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha bodysuit elephant i strl 56. Länkar även till tävlingen här: http://justnuochidag.wordpress.com/2010/08/27/tavling-3/

Ha en skön dag!

Vänligen
Johanna

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle välja Bodysuit - Elephant om jag vann.
Länkat; http://hannafias.blogg.se/2010/august/tavlingar-hos-agnes.html

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med. Om jag vinner skulle jag välja Ida T - Baggypant Flammingo.

emeli_falk@hotmail.com

Caroline-Mamma till Noah sa...

Vi vill vara me =)
Om vi vann skulle Noah välja en Bodysuit Elephant ;)
Så fin!

Vi håller tummarna!

markaanna sa...

Jag vill vara med och tävla och skulle välja den långärmade haj t-shirten

/Anna
Markafamiljen.blogspot.com

Elisabeth sa...

Om jag vann skulle jag välja Ida T - Bodysuit Elephant, snygg blå färg att bryta av mot dom lite mer flickiga färgerna Emelia har.

mamma970210@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om Ida T - T-shirt Elephant i stl. 110.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/08/10-aug-vinn-valfritt-ida-t-plagg-fran.html

care69(at)live.se

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag skulle vilja vinna Ida T - Body Elephant :)

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Jag skulle vilja vinna FIXONI - Pyjamas blå med mönster till lillebror :)

bakformen sa...

Hej, är gärna med och tävlar. Om jag vinner så skulle jag välja Bodysuit Flammingos, storlek 68 alt. 74.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

-fam bus- sa...

Åååh vilka söta kläder :)

Jag fann denna som lilltjejen säkert skulle bli fin i: http://www.milkmilla.se/se/art/kortarmad-bodysuit-fixoni.php

sarina.fredriksson@hotmail.com
www.familjen-bus.com


Många goa helgkramar!

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar!
Jag skulle gärna vilja vinna "Ida T - Bodysuit Elephant" till min dotter. Jag älskar verkligen bodysuits, enkla och bekväma för dottern som har börjat röra på sig allt mer. Om de fanns i vuxenstorlek skulle jag mer än gärna hoppa i en själv ;)

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

AnnaC sa...

Jag är gärna med! Om jag vann skulle jag välja den fina kjolen Curry i strl 92 till min lilla Stina. Håller tummarna :)

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Jag vill självklart vara med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/milkmilla-10-september.html

Skulle jag ha turen med mig skulle jag köpa Ida T - Bodysuit Flammingos i storlek 62 till den lilla i magen som snart kommer ut! hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

OM jag vinner skulle jag väja en t-shirt Sofia/Eggkids.

Jag har länkat:
http://lottiec.blogg.se/2010/august/tavling-fran-milk-milla.html

Kram

Anonym sa...

jag skulle välja en shark i 116 :)
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

lindet sa...

hej jag vill gärna tävla.

om jag vann skulle jag ta Ida T - T-shirt Elephant.

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och vinner jag så vill jag ha Bodysuit Flammingos

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-ett-valfritt-idat-plagg.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Emelie, Elliotts mamma o gravid me nr2 sa...

om jag vann skulle jag vilja ha en flamingobodysuit i plommonlila i storlek 62

emjo_83@hotmail.com

Stina sa...

Om jag vinner hade jag valt en bodysuit Flamingos i stl 80!

Jag har tipsat om tävlingen här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/08/29-augusti_28.html

Josefine sa...

Om jag vinner vill jag ha T-shirt Shark och charm bib shark!

fr0stskadad@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vinner skulle jag nog välja Shark tröja http://www.milkmilla.se/se/art/ida-t-t-shirt-shark.php eller shark bodyn hmmm svårt gillar de flesta IdaT kläderna :)

Åsa sa...

Kul med tävling :-)
Jag skulle välja Bodysuit Flamingos, den skulle passa kompisens prinsessa fint :-)
Spacegirl_@spray.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!

Har vi turen att vinna skulle de bli "Ida T - Body Elephant"

Anonym sa...

Jeg ville valgt Ida T - Body Shark, den var kjempefin! :o)

Mvh Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och gillar plagget "Ida T - T-shirt Flammingo" i storlek 110 til min dotter Alva.

Har länkat här:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavlar-om-en-valfritt-plagg.html#comment
Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag vill vinna en blå bodysuit med elefanter till mitt lilla barnbarn i storlek 74.
Mormor Marita
bengtsgarden101(at)gmail(punkt)com

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

Jag skulle gärna vilja vinna tröjan med elefanter på!

sara.ostling@gmail.com

Cattis sa...

om jag vinner så skulle jag välja bodyn med hajarna, den var cool :)

här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/august/10-september-milk-milla.html

hejcattis@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hejhej!

Jag är med, och om jag skulle vinna väljer jag "Bodysuit Flammingos" till min brorsson Casper :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/august/tavling-hos-agnes.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Kathrine H sa...

Min favoritt er Ida T - Baggypant Elephant :-)

Hilsen Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

anna med litet a sa...

Å det finns ju mycket fint! Vann jag skulle jag välja något som både sonen och dottern skulle kunna ha, för så här bra kläder kan definitivt gå i arv! Elephant t-shirten är ett fint exempel, fanns den kvar i strl 110 skulle jag nog välja den.

annamedliteta@gmail.com

Andrea Svensson sa...

Jag älskar IdaT och skulle hemskt gärna vilja vinna den blå elefant t-shirten i storlek 98 från Milk&Milla.

andrea.sandell@gmail.com

emma sa...

Om jag vann skulle jag välja Ida T - T-shirt Shark i 92 ..

Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/august/tavling-hos-agnes-2.html

karlsson_88_6@hotmail.com

Olelsi / Nettan sa...

Hallå där!!
Jag skulle vilja vinna en Body Suit med Flamingos på,storlek 74. Jättesöt till vår lilla Ingrid.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

jezzie1986 sa...

Hejsan!

Är med i din tävling, om jag skulle vinna vilket jag hoppas på skulle jag välja Ida T - Kjol Curry. Till min dotter.

Har länkat till din tävling på min blogg http://www.jezzie1986.com/2010/08/barnklader-tavling.html

Ha en bra dag!

Önskehjärtat sa...

Hallå hej!
Mitt namn är Hanan Odisho
Mail: hanan_odisho@hotmail.com
www.onskehjartat.blogspot.com

Jag skulle vilja vinna en SWEAT SHIRT RASBERRY/PINK/KATVING åt min finaste prinsessa i storlek 92, Jättefin skulle den vara, min flicka klär sig i allt men mest i rosa, så heja Elshwa.

Kram

Helena Svärdström sa...

Hej
Skulle vilja vinna en body med elefanter på, skulle passa bra nu när sonen fyller ett och ska börja dagis =)

Kram
Helena Svärdström
helenasvardstrom_85@hotmail.com
http://hes85.blogspot.com

Kristin__j@hotmail.com sa...

Jag skulle vilja ha Ida T - Bodysuit Elephant om jag vann.

Malin (malin_rautila@hotmail.com) sa...

Jag är med såklart och länkar i vanlig ordning på: http://theotott.blogg.se/2010/august/valfritt-plagg-fran-milkmilla-10-september.html

Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja bodyn med hajarna

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kramar Malin

Elin J sa...

Klart att jag är med! Skulle jag ha den stora turen att vinna så vill jag ha Ida T - T-shirt Elephant storlek 86, superfin!

*håller tummarna*

Kram

Emma sa...

Om turen vore med mig skulle jag välja vinna ett par vantar till små frusna händer. Didriksons vante i färgen Navy. Ha en härlig höst!iceblueeyes_85@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!!
Skulle vilja ha den plommonfärgade bodyn med flammingos på till dottern. Har nämligen redan den blåa med elefanter på till sonen. Det skulle vara snyggt till syskonkortet om de hade en varsin lika men ändå olika.
Iris Lindberg
iris_lindberg@spray.se

Althea sa...

Jag vill vinna den plommonfärgade bodysuiten med flamingos på i stl 74!

Jeanette
jeanette.rydberg@bredband.net

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna Ida Ts - Bodysuit Flammingos :) Urgullig.

/Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

jessica sa...

jag skulle villja vara med och tävla och om jag vanns skulle jag välja Ida T - Body Flammingos i str 86

har länkat här jezzicaandersson.blogg.se

jeppsson_84@hotmail.com

Sofie sa...

Om jag vann skulle jag välja den blå tröjan med elefanter på i storlek 80 till lillebror.

Maria sa...

Jag väljer T-shirt Shark!

marishkasenator@gmail.com

Nina sa...

Testar min tur här med :D

om jag skulle vinna så skulle jag nog välja bodysuiten med elefanter på.. så fin å söt :D

min länk: http://deliciously.se/2010/august/jag-tavlar-2.html

kram Nina

nina_bergquist@bergnet.se

Anonym sa...

Bodysuit flamingos var fin! Jag skulle gärna vilja ha en i storlek 80, åt dotter.

Malva Heed
malva@lycos.com

Sophie mamma till Nellie sa...

Är gärna med och tävlar! :)
Lille Nellie skulle vilja ha:
Kjol curry, den ser så skön och är då lätt att leka i och så är lilla damen en kattälskare.
Och strumpbyxa lila, som passar bra till och som också är så skönt och bekvämt att leka i.

Det skulle passa till vår lilla vilde!
Som fyller år i september :)

Hoppas på tur!

sophie.jeansson@hotmail.com

Carita sa...

Hej! Jag vill gärna vara med :)
Skulle vilja vinna Ida T - Body Elephant, storlek 68 om jag har turen...

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anonym sa...

Om jag skulle ha turen med mig så hade det varit en bodysuit med flammingos som fick flytta till oss. Iaf för ett litet tag, fick nämligen höra igår att en nära vän väntar smått så bodysuiten skulle vara en ypperlig första present till den lill*. Passar lika bra till flicka som pojke!

Susanne Suomi, goldspring@hotmail.com

helen sa...

Hej, jag skulle gärna vilja vara med. Eftersom Lea har så dåligt med tjocktröjor nu inför vintern så skulle vi vilja ha Sweat Shirt Raspberry/Pink // Katvig i strl 68 om vi vann :) Ser så otroligt varm och mysig ut.
kram från Helen och Lea
volvomyran@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med! Om jag vinner skulle jag välja Ida T - T-shirt Shark, storlek 116.

tack!
mirage

mft1202@yahoo.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Jeg skulle ønske jeg vant en Elephant: http://www.milkmilla.se/se/art/ida-t-t-shirt-elephant.php i str 80.

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

Annika - tre barn i huset och ett fjärde på väg sa...

Jag vill vara med

Gillade Body Shark, men ja... skulle nog välja de bruna manchesterbyxorna ändå - just för att Rasmus lider brist på just byxor :)

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/agnes-milkmilla-109.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Inga-Lill sa...

Riktigt fin tröja som jag skulle vilja vinna till mitt barnbarn. http://www.milkmilla.se/se/art/t-shirt-roy-egg-kids.php
Kram!

famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar om en:
- Ida T - Bodysuit Elephant

i storlek 80

Hoppas på tur!!!
Mvh Margona
maggan_20@hotmail.com

Jenny sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om en Ida T - Body Elephant
Mvh Jenny

Smulis74.blogg.se
Smulis74@hotmail.com
http://smulis74.blogg.se/2010/september/tavling-1.html

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore sa...

Jag skulle önska "Bodysuit Elephant" om jag har turen att vinna. Supersöt!

Mail: elinteg@hotmail.com
Länk: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/09/02/tavlingar-hos-agnes/

Kennert sa...

Skulle vilja vinna ida t baggypant elephant byxorna i storlek 116 till mitt barnbarn. kennertnilsson@hotmail.com

Ylva sa...

Är absolut med! ÄLSKAR verkligen "Ida T - Baggypant Flammingo", skulle sitta perfekt på min son i höst :)

mvh

choklad@gmail.com

Maria sa...

Jag skulle välja en "Ida T - T-shirt Elephant, Så söt! Skulle passa min son perfekt.

mailadress: maria.thorman@comhem.se

Hoppas på tur!

/Maria

Tösabiten sa...

Ida T - Bodysuit Flammingos är mitt val i storlek 80.

Hoppas, hoppas, hoppas! :)

Anonym sa...

Nu är jag med! Jättemysiga manchesterbyxor fick jag syn på :)

Mia
valo@live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/milkmilla-109.html

info@annakarlsson.se

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet med mailen ovan

Anonym sa...

Hej! Hoppas på TUR i tävlingen! Min älskade lillasyster födde en gosse i måndags. Han skulle bli så fin i en Bodysuit Elephant i storlek 62. Tänk om jag vann och fick göra henne glad!
Maria

mariabrander@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag prenumererar redan på deras nhetsbrev :) Om jag vann så skulle jag välja en Ida T - T-shirt Elephant i storlek 98 till min grabb Jonah :)

Mail: sara_kramer@live.com

Anders sa...

Skulle vilja vinna t-shirt roy med räv på i storlek 116 till min son :)anderslukas@hotmail.com

Anette Jenkins sa...

Hej Agnes. Jag hoppas att jag vinner för då ska jag ge bort något fint till min kompis dotterson som föddes i Torsdags. Han ska också heta Liam :-)) Kram Anette

Anonym sa...

jag är med. har anmäkt mig till nyhetsbrevet. martina_holst@hotmail.com

Lillan sa...

jag skulle gärna vilja vinna Ida T - Bodysuit Flammingos stl: 62 till lilla pyret.

har självklart anmält mig till nyhetsbrev och länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/valfritt-ida-t-plagg.html

ha en trevlig söndag!

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla.
Om jag har turen med mig skulle jag vilja vinna Ida T - Bodysuit Flammingos i strl 86.

Jag har länkat på min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-ett-valfritt-ida-t-plagg-den-109-kl-21.html

Har även anmält mig till nyhetsbrevet med min mail melinasmamma@live.se

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid

Veronica sa...

Jag vill vara med och tävla om ett barnplagg.

v_jagerving@hotmail.com

Kiia sa...

Jag är inte sen att haka på.
Skulle gärna vilja vinna en : Ida T T-shirt elephant stl: 98/104

pulllirullan.bloggplatsen.se

katja@spotandtell.se sa...

Hej!

Är anmäld och skulle vilja vara med och tävla om ett plagg till lilla Thilde. Gärna en Katvig - Velvet Dress Purple Green


Tjing!

Amanda sa...

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet. Och om jag vann skulle jag köpa Ida T t-shirt elephant i storlek 98 till Ludwig.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/september/tavling-valfritt-ida-t-plagg-109.html

creyla@live.se

Kristin__j@hotmail.com sa...

Självklart vill jag vara med och tävla :)

malinj80 sa...

självklart vill jag va med o tävla!
Mail: malinj80@gmail.com
Malin Johansson

Malin sa...

Hej hej!

Jag har just fått reda på att det är en liten kille som jag har som inneboende! :D Så en Bodysuit Elephant i storlek 56 skulle vara en perfekt vinst för mig :)

/malin_the_hmmmm@hotmail.com

Sarah sa...

Jag skulle vilja vinna Ida T baggypants flamingo, ett par riktigt fräna byxor som skulle passa utmärkt på min lilla tjej. Hon har inte så mycket ekologiskakläder så det skulle vara utmärkt :)

Sarah
litte_kanske@hotmail.com

alexandra mamma till tove sa...

jag är med.. höll på att missa och jag förstår inte hur..

jag har länkat här http://axdal.se/troll/2010/09/10/10-september-milk-o-milla-hos-agnes/

mvh alexandra
axdal@me.com

Pernilla sa...

T-shirt Elephant så klart, mönstret är underbart!

Pernilla pernillamohlsson@hotmail.com

SolBlogg sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!
Om lyckan skulle vara på min sida skulle Ida T - T-shirt Elephant passa perfekt till dottern här hemma. Hon har en snutteElefant som hon ÄLSKAR! Så naturligtvis ska hon få ha elefanttröja också!!

Sofi
sofividell@hotmail.com
www.solblogg09.blogspot.com

Mamma Mia sa...

Greta har vuxit så det knakar just nu är hon 72 cm lång och 6 månader en ståtligt liten brud.. hon behöver något varmt om benen i höst...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam