måndag 30 augusti 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi har fått en ny inneboende – min lillebror! Perfekt hund- och barnvakt!
  • Jag har i veckan startat upp en Bloppis.
  • Just nu har jag fyra toppentävlingar igång! Du är väl med?
  • Jag fyllde 23 år i torsdags!
  • Jag har blivit överöst med fina presenter i veckan!
  • Liam har varit på 1½-årskontrollen på BVC. Allt såg toppen ut!
  • Jag har varit en duktig bullmamma i veckan och sytt nya gardiner och kuddar till sovrummet!blomma_1188032015_49885
  • Liam fick en jättefin huvtröja från EcoOutlet i fredags. Tusen tack!
  • Vi hade ett jättetrevligt kalas här hemma i lördags.
  • Idag kanske vi får besök av Liams morfar!
  • Simon jobbar förmiddag denna vecka – då har han mer tid för oss!
  • Om exakt 2½ timme får jag hämta hem min fisunge från dagis!

2 kommentarer:

Linda sa...

härlig lista =)

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Härliga lista! Och jag ska vara med och tävla sen när det finns lite tid...men först storstäd hemma ;)
Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam