torsdag 12 augusti 2010

En dag på stranden

Kors i krösamoset – tre soliga dagar i rad! Efter frukost och packning åkte vi till Böda Sand och gick ner till den fina sandstranden. Ovanligt lite folk så vi fick en bra plats precis i havskanten. Liam hade jätteroligt med sina sandleksaker men bada det skulle han inte göra idag. Han doppade bara underkroppen när han hämtade vatten i sin lille hink. 
Förhoppningsvis blir det även fint väder imorgon och ännu en tur till stranden – då kanske han vill bada!

IMG_0168IMG_0188IMG_0204IMG_0158IMG_0179IMG_0161IMG_0198IMG_0195

6 kommentarer:

Nadine sa...

va gullig han är i sin dräkt:)Härligt att ni fick en riktig strand dag:)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så härligt! =)

Evelina Patron sa...

Underbara pojk !

Tessa sa...

Super fin blogg och en otroligt söt liten kille :)

Här bliré bloglovin :)

Linda sa...

mysiga strandbilder!

Familjen bus sa...

Vilka superhärliga bilder... Önskar vi hade lite bättre väder så man kunnat bada lite mer vid havet.

Jag får nöja mej med att njuta av era fina semesterbilder. :)

kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam