lördag 28 augusti 2010

Nu kan gästerna komma!

IMG_0929

4 kommentarer:

Nadine sa...

Va fint! Hoppas du får massa roliga presenter;):D

Anonym sa...

Stort Grattis i efterskott! :) Hoppas ni får en trevlig och kul fest. Fint ni har det hemma hos er.

Cecilia sa...

Hej Agnes!

Nu har jag stött på problem med bloggbyggande igen och vem är då bättre att fråga än dig? ^^

Min fråga gäller min menybar som jag vill ändra till egna bilder. Vet du hur jag gör det eller var jag kan hitta information?
Du hade en sådan navbar när jag först började läsa din blogg. Förstår du vad jag menar?

Ha det bäst tjejen!
Kram Cecilia

Evelina Patron sa...

Hoppas ni haft en underbar dag o att du fick vad du önskade! :) Kanske tillochmed en droppe alkohol? Haha eller väntar du kanske på att jag fyller 23 o du ska ge mej min present!?? :) PUSS

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam