tisdag 24 augusti 2010

Bloppis eller auktion?

Jag har ju berättat tidigare om mitt lilla “fotojobb” för Babydrömmen i våras. Jag fick behålla alla kläderna (danska Pippi) jag fotade och har nu en låda ståendes här hemma med kläder som är helt nya med lapparna kvar. Har gett bort ganska mycket till vänner och lagt undan lite till oss (om vi någon gång skulle få en liten till) men vad sjutton ska jag göra med resten? Det är ju fina kläder, mest bodies i alla möjliga storlekar och färger!

Sen har vi också två lådor med alla Liams urvuxna kläder, och fler kommer det bli. Lite ska sparas men resten vet jag inte vad vi ska göra med. Man kan ju inte spara på allt. Hela vårt förråd är redan fullproppat! Och jag tror inte att vi kommer vilja använda de urvuxna kläderna på nästa(?) barn heller, bara några få plagg som man tycker mest om.

Har funderat på att starta en liten Bloppis här på bloggen och sälja både nytt och gammalt. Och kanske prova på att auktionera ut några av de nya kläderna här i bloggen eller Tradera?

Vad tycker ni? Förslag tages tacksamt emot!

9 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Tradera tycker jag är säkert och bra =)

Nadine sa...

Först å främst tycker jag du ska ge mig lite nice price förslag;)

-fam bus- sa...

Bloppis tycker jag kan vara bra... Ser direkt att jag är sugen på det rosa plagget i detta inlägg :)

kram kram

lizzie sa...

håller med Nadde ;)

Linda sa...

jag är intresserad av strl 62!!!

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Tycker att du ska ha en bloppis, för jag skulle absolut köpa några bodysar ;)
Kramar

Cicci sa...

Håller med föregående talare. Du har ju bra smak med kläder, så jag är sååå nyfiken på utbudet. ;) Bloppis tycker jag verkar spännande. Fast, tradera är ju de tradiotinella.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Hoppas på Bloppis=)

Caroline sa...

Åhh, ja! Den gröna blev jag sugen på till Noah ;)
Bloppis!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam