onsdag 18 augusti 2010

Natti natti

IMG_0559 Liam är på väg upp för att borsta tänderna och nanelinana!

Liam har precis somnat in, en aning senare än vanligt. Kanske han känner på sig att mamma behöver sova ut i morgon? Det skulle jag verkligen behöva. Huvudvärken har gjort sig påmind under hela dagen och jag har inte haft ork till någonting. Förhoppningsvis mår man lite bättre imorgon efter en god natts sömn!

Snart kommer sambon hem och då ska jag ge honom en stor kram, saknat honom under hela dagen. Sen blir det sängen tillsammans med Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger, en chic lit-roman helt i min smak!

2 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Åh så söt bild. Ja, hoppas du mår bättre imon! Sov så gott =) kramis

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

"Natti natt Liam!" Håller tummarna också för att han kommer att sova lääänge imorgon så mamma får vakna upp pigg och utvilad imorgon :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam