onsdag 4 augusti 2010

Godmorgon onsdag?

IMG_9569 Liam äter frukost och ger sin mamma ett härligt yoggi-smajl!

Åh nä, inte ligger jag och drar mig hela dagen trots att jag var uppe till fyra i morse (var ju bara tvungen att läsa lite i min bok innan läggdags.) Fast hade inte grannen stått på vedbacken med motorsågen i högsta hugg idag hade jag nog aldrig vaknat. Är det inte småflickorna i lägenheten jämte som har operaföreställning så nog fan är det en motorsåg som ska dåna! Höll på att bli tokig på allt “öööööörrrrrrrrn öööööörrrrrrn” så det var lika bra att stiga upp vid tio. Hade mer än gärna sovit längre! Får helt enkelt smussla ner ett hotbrev i grannens brevlåda när det mörknat. Ja, så får det bli. Här ska fan sovas imorgon!

5 kommentarer:

Sandra Ackefjord sa...

Så gullig han är :D

-familjen bus- sa...

Hehe vilket härligt yoggismajl ;)

Du, jag var inne på dafont o letade efter teckenstilen, de tycks inte ha Hog Bold där. Vilken sida hittade du stilen?
Tackar på förhand igen vid svar :)

kram

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Haha, fy vilken granne ;) Och bra böcker kan vara farligt...märkte det igår kväll jag med hihi
Kram

Fröken M sa...

Åååå, va fin han är ! Hoppas ni har en bra dag =)

bakformen sa...

Hejsan, han ser verkligen go och välmående ut....

Hälsningar PIa

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam