torsdag 5 augusti 2010

Tävling: Lilla W

Lilla W erbjuder ett brett sortiment inom barnprodukter – allt från barnkläder till barnrumsinredning! Både i webbutiken och den fysiska butiken i Karlskoga finner ni välkända och populära märken som Rockefella, Nova Star, I dig Denim, Doomoo, Trumpette, Lundmyr of Sweden och många fler!

I denna tävling har du chansen att vinna en mysig randig filt från Lundmyr of Sweden samt boken “Säkra svar om sömn, mat och den lilla magens behov” från Growing People. Vinstvärdet ligger på 289 riksdaler + frakt!

Lilla WJag tävlar om en filt och bok från Lilla W hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos Lilla W! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas torsdagen den 19 augusti klockan 21:00! Lycka till!

97 kommentarer:

Therese sa...

Therese, thereserunbom.blogg.se
Jag älskar deras åkpåsar.
Skulle helst av allt vilja ha en av varje!
Länkar till tävlingen från min blogg.

Johanna - mamma till Leia sa...

här kommer min favorit!
http://www.lillaw.se/sv/articles/2.60.1121/didriksons-boardman-fleecefodrat-regnstall

Ragnhild sa...

Är jättegärna med!! Några av favoritprodukterna är de söta Pippi-bodiesarna i olika färger!

mvh
ragnhild.winbck@telia.com

-familjen bus- sa...

sarina.fredriksson@hotmail.com
www.familjen-bus.com

Något som jag verkligen har gått o suktat efter är deras Lundmyr of sweden, påslakan-set. Hur snyggt som helst, men tyvärr lite dyrt tycker jag :(

Kram kram

Karlskronamamman sa...

Hej
Vill gärna vara med och tävla!
Gillade verkligen bodyn kaniner från småfolk.

Hälsningar Hanna

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Jag vill vara med! :)
Mina favoriter var denna här bodyn:http://www.lillaw.se/sv/articles/2.56.1203/starkat-body-make-toys-not-war
& denhär underbara åkpåsen: http://www.lillaw.se/sv/articles/2.138.1653/buggysnuggle-buggysnuggle-palsfleece
MVH

linnea.stenmark@live.se

Anonym sa...

favoriten blev helt klart babyhängmattan, helt underbar :)
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Cicci sa...

Jag vill vinna! :) Förresten, så vill jag alltid vinna. Hehe.

Min favvo är Chester, i turkos. Den söta lilla hunden. :)

LÄNK;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/08/19-augusti-babyfilt-och-bok-fran-lilla.html#comments

Elisabeth sa...

Är gärna med och tävlar igen :)

Det fanns mycket fint men jag fastnade för Rubensdockorna, så söta. Tar med bilden och länkar hit.

Mvh Elisabeth
mamma970210@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

StarKat linne med stjärna var riktigt fint.

Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/august/lilla-w-198.html

info@annakarlsson.se

Jannie sa...

Jag vill gärna vara med!
Det finns jätte mycket fint,
men jag älskar Lundmyrs alla saker!
Den vita piké bodyn är underbar!
O likadant påslakansetet!

Fin blogg du har!
Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh jag vill gärna vara med!
Massa fint där ju! =)

Dessa byxorna fastnade jag för: "http://www.lillaw.se/sv/articles/2.54.142/nova-star-byxa-army-trousers"

veronica_134@hotmail.com

Elin Jonsson sa...

Klart att jag också ska vara med! Min favorit är bla Set med byxa och tröja, Uggla och pippi kläderna! =)

*håller tummarna*

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen. Tyvärr har jag ingen blogg.
Min favoritprodukt är "Huvtröja Hood 04 Energy Pink". Den är så fruktansvärt söt! :)

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej :) Min favorit är helt klart den röda piké klänningen från LUNDMYR!

/ E (emeliewennberg@hotmail.com)

mr22ga sa...

Jag vill givetvis vara med även jag och länkar också så att fler hittar hit såklart, på: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/lilla-w-198.html

Min favoritprodukt är: Babysnuggle åkpåsen! http://www.lillaw.se/sv/articles/2.138.1672/buggysnuggle-buggysnuggle-stjarnor-palsfleece

Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Sandra - Mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Har lagt upp bild och länkat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/lilla-wse-198.html

Min favoritprodukt hos Lilla W är skallrorna. Alla tre är lika fina :)

(min mail: sandra.li@hotmail.com)

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill gärna vara med!Jag tycker mycket om Little Rubens dockor, speciellt lilla Harry!

Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/19-augusti-filt-och-bok.html

Johanna sa...

Jag är gärna med i tävlingen, och min favoritprodukt är: http://www.lillaw.se/sv/articles/2.115.1324/lasse-aberg-heldrakt-hund

hannajohanna@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Min favoritt er bodyen checkme: http://www.lillaw.se/sv/articles/2.56.914/by-jezz-body-checkme

Klem fra Hilde
hilde.moholt (@) gmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och favoriten är nog Småfolks underbara gröna Fleeceoverall

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-en-filt-och-en-bok.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Jag älskar allt av Lundmyr!! Alla är mina favoriter.

bakformen sa...

Hejsan, vill också vara med och tävla.
En av mina favoriter är:http://www.lillaw.se/sv/articles/2.114.1291/liten-jag-baddset-spjalsang-liten-blomma

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Alexandra Myran Segersten sa...

Jag vill absolut vara med i denna tävlingen! Ska på en babyshower i slutet av denna månaden, så hoppas på att kunna ge filten till dem. Min favorit på deras sida är Lundmyr Of Sweden-Pyjamas/heldräkt, randig.

zebramyran@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Jag gillar rött, så KIDS UP, den röda kjolen är ju såklart en favorit.

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Lillan sa...

jag vill gärna vinna. alltid bra med nyttig läsning å så söt filt perfekt till pyret kommer i oktober :)

favorit produkten är denna ur söta overall http://www.lillaw.se/sv/articles/2.60.347/smafolk-fleeceoverall

kanske ska införskaffas till pyret.

har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/august/filt-bok.html

mail: litenmentuff@live.com

Linda sa...

Många fina saker men jag blev störtförälskad i Chester!

mail: hemma snabel-a appelklyftig punkt com

*Annmi sa...

Jag vill vara meed & Älskar alla ♥ Lundmyr....
annmi.eriksson@hotmail.com

Carita sa...

Jag vill gärna vara med.
Favoritprodukten är "Body, Flodhäst".


Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Annica sa...

Min favorit är "BB-Tai" ;D verkligen praktikt..

bloodsband@live.se

Linda sa...

Jag är gärna med och min favorit är dräkterna från Lasse Åberg

linda.stjernstrom@hotmail.com

sara - kidzmode, tävlingar, rabatter.. sa...

Jag vill vara med, min favorit är mikk-line overallerna. Och hoppas verkligen dessa kommer in fler av!

barnmode@hotmail.se

lindet sa...

hej jag är gärna med och tävlar.
favoritprodukten är Nova Star Klänning Hood dress .

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Anonym sa...

Jag älskar era sängkläder väldigt söta.Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Faktiskt tror jag att just den filten som man kan vinna är min favo, den ser så otroligt skön ut.. Lilla Greta skulle vira in sig och bara gosa..sedan sov hon som bara små prinsessor kan...för det är lite svårt med sömnen ibland..ja så den vore topp att vinna..kram

Emma sa...

Gillar denna veteko http://www.lillaw.se/sv/articles/2.166.1911/efie-varmekudde-ko Söt och värmande.
mailadress: waring666@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar...
Jag gillar verkligen deras flythjälpmedel. Har inte sett några sådana innan. Så det blev helt klart en favorit.

Mvh Anna

Matilda - Ung tvåbarnsmor sa...

Chesterhunden är min favorit ;) Håller tummar och tår nu, den boken hade passat perfekt nu då vi ska börja med mat till vår 6månaders son.

jagematilda@hotmail.com

Malin sa...

Min favoritgrej är dockan "Rubens barn original Meiya", för den liknar min lilla bebisflicka. :)

mammalin@gmail.com

care69 sa...

Jag är med!
Är ju jättesvårt att bara välja EN sak, men jag får väl säga: Byxa WCT Trousers Ocean Indigo, jättefina!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/08/19-aug-vinn-en-filt-och-en-bok.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Min favotirprodukt är Tutta: Body, Elefanter

MVH kristin__j@hotmail.com

Anonym sa...

Småfolk: Body, Äpplen är min favorit hos LillaW.

Mvh krija730@student.liu.se

Anonym sa...

One2Turns Heldräkt, vändbar vit/lila-svart/vit är helt klart min favorit hos LillaW.

MVH suddsund@gmail.com

Therése sa...

Klart vi vill tävla. Finns många favoriter, en är Lundmyrs nalle i pikétröja.

therese.ekholm@kalmar.se

Hälsningar
Therese Ekholm

Anonym sa...

hej. min favorit är: det här måste jag skriva upp. man glömmer alltid bort roliga och pinsamma grejer som är roliga att komma ihåg.. martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! =) Är gärna med och tävlar om detta fina pris!

Favoriten blev Cadeau Set, 4-delar, setet var så himla fint och gulligt! =)

Nu håller vi alla tummar och tår för min tur! =)

Hälsningar

Helena
mrs_karlsson@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.
Min favorit produkt är "BuggySnuggle, Stjärnor"
Jag har tipsat i min blogg om tävlingen : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/august/vinn-en-filt-och-en-bok-den-198-kl-2100.html

Min mail: melinasmamma@live.se
Mvh// Anna Vid

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

Min favorit på sidan är ACNE JR
Chester, det skulle bli en bra julklapp till barnbarnet.

Mvh//
Maggan
maggankarlsson@live.se

MansonDust sa...

Är med !

Min favorit är http://www.lillaw.se/sv/articles/2.54.990/kids-up-byxa Tuffa !!

Har länkat hit: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/august/lundmyrfilt-bok-fran-lillawse.html

mansondust@gmail.com

Bea sa...

Jogging suiten från moonkins är en stor favorit! Om jag vinner, kommer jag ge bort vinsten till min sambos bror och tjej som ska ha barn, men inte så mycket pengar. Dom behöver allt dom kan få :)

Jag har även länkat: http://beabofink.blogg.se/tavlar/2010/august/vinn.html#comment

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!
Fleecejackorna i olika färger tycker jag är jättesnygga.

Malva Heed
malva@lycos.com

Carrå - 19 år och gravid sa...

Min favoritprodukt är de från lundmyr of sweden :).

Mail: trytokillitalalway@hotmail.com

Emy sa...

Hej!!
Härlig sida Lilla W var! Älskade märket One2Turn då man bara kan vända på plagget för att få en ny färg :)
Mail: emy.nu@live.se
Länkar givetvis tävlingen i min blogg ;)

Ha det gott!

Mia sa...

Gillar Lundmyr of Sweden, så en filt därifrån skulle inte sitta fel =)
Har inga barn än, men vi jobbar på det och jag hoppas det snart ger resultat...

//Mia
mia@zinknet.se

Sofie - Radhusmamman sa...

Hej, vilken fin tävling :)
Min favorit hos Lilla W är nattlampan Lumilove Barbapapa. Har länge velat köpa en sådan.

// Sofie
soffan.s@gmail.com

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/august/tavling-fran-lilla-w.html¨

Tycker att Tutta barnhjälm var för söt!!

Kram

Michelle & GirlZen + bebis i magen sa...

vill så klart vara med och tävla om filten och boken...
Hittade en grej för små bebisar jag gärna skulle villa testa i lilla W's sortiment, nämligebn hängmattan man har i spjälsängen.... Ser så mysigt ut!
Håller nu tummarna för att jag ska vinna :D

kram
Michelle
micholina@live.se

Linda sa...

Hej! vill gärna vara med & tävla!
Tycker bäst om Blåa Huvtröjan från NovaStar därifrån!

Linda_wickbom@hotmail.com

Ylva sa...

Min favorit är Pippi-bodysarna :)


Kram
choklad@gmail.com

Anonym sa...

Bäddrade runt och förälskade mig i frottéoverallen från Tutta prydd med elefanter.
Nu så kan jag inte låta bli
att hoppas jag kan få gratulanter
efter att ha vunnit tjusig filt och vettig bok;
allt från butiken lilla W.
Den har nu fått mig på sin krok!
Kommer tillbaka o kul att i tävlingen va me!

hälsar
jenny ritargatan1@gmail.com

Malin_rautila@hotmail.com sa...

Jag är självklart med även jag och länkar givetvis på: http://theotott.blogg.se/2010/august/lilla-w-198.html
Min favoritprodukt är nog NovaStars blåa hood! Håller tummarna!
Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Andrea Svensson sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina filten! Min favoritgrej hos LillaW är de grå mjukisbyxorna från Nova star (http://www.lillaw.se/sv/articles/2.54.204/nova-star-byxa-cosy-stripe)

andrea.sandell@gmail.com

MammaTessan sa...

Jag vill vara med och tävla. =)
Hoppas turen är med mig.
Mail: MammaTessan@Live.se

Annika sa...

Jag är med och tävlar, favoriten är lätt att utse; Krypmuddarna! Rasmus började krypa igår, så krypmuddar kommer köpas in snarast - hans knän lär ju bli knallröda annars ;)

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/agnes-lilla-w.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Sara sa...

Vilken rolig tävling :) Min favoritprodukt måste vara "Overall, frotté Elefanter", älskar dom färgerna tillsammans. Har såklart länkat på min blogg!

// Sara, denlillasblogg@hotmail.com saraopyret.blogg.se

T sa...

Jag tycker jättemycket om Lundmyrs sortiment och gallerfilten är en favorit, fina färger också på den


//Lantligt i smultronbacken

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag vill vara med. Jag älskar Lundmyrs produkter. Så himla fina. Filten är såå fin.

emeli_falk@hotmail.com

Stina sa...

Wiee! Kul med tävlingar!
Min favorit är http://www.lillaw.se/sv/articles/2.55.1200/starkat-t-shirttunika-tyll

Har tipsat om tävlingen här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/08/19-augusti.html

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!

Mina favvisar är hörselskydden! Kan inte bli bättre, när lillen ska vara med överallt :D
Anna/ zizzy@spray.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar =)
Min favorit är bodyn och gosedjurshunden från Lasse Åberg kollektionen =) så fina!!!

Hoppas på tur.
Mvh
Margona
maggan_20@hotmail.com

Edvinsmamma - nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Jag är självklart med och tävlar!
Min favorit var nog Småfolks gröna fleeceoverall...hur fin som hellst och kanske man måste klicka hem den till Tore? ;)

Länkt har jag gjort här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/08/11/tavlingsdags-igen-2/
Mail: elinteg@hotmail.com

markaanna sa...

Jag vill vara med och tävla! Det är min favorit http://www.lillaw.se/sv/articles/2.60.1121/didriksons-boardman-fleecefodrat-regnstall
Behövs till dottern i höst :)
markafamiljen@live.se
markafamiljen.blogspot.com
/Anna

Sanna sa...

Jag är självklart med och tävlar och älskar Lundmyr of Swedens alla fina produkter. När dottern föddes drömde jag om att inhandla massor i det märket (men tyvärr blev det inte mer än några få saker). Kanske har jag turen nu att vinna.

Min favorit hos Lilla W är annars "Jacka, Baseball" ifrån Lundmyr of sweden som påminner om det populära baseball jackan alla brudar springer omkring med nu som är riktigt snygg.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

hej. jag är gärna med och tävlar om denna vinst.jag gillar Gallerfilt från lundmyr på hemsidan. adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

tjena jag vill tävla. jag gillade bäst Rubens Barn Original, Maria.
mvh jimmy / grob_flyer@hotmail.com

Tova sa...

Jag är också med och tävlar. Min favoritprodukt är: Lampan Lumilove barbapappa :)
Hoppas hoppas på tur!

ectricgirl@yahoo.se

emelie, elliotts mamma o gravid me nr2 sa...

jag är gärna med, favoriten är nog gallerfilten från lundmyr of sweden =)

emjo_83@hotmail.com

Katja sa...

Vill gärna vara med och tävla! En av favoriterna just nu är Nova Star klänningen Hood-dress, stor vill ha faktor på den =)

Nu hoppas jag på tur!

min mail: happy_me1@hotmail.com

Amanda sa...

Jag älskar deras fina bäddset. Både Lundmyrs läckra bäddset och alla fina från liten jag är favoriter här hemma.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavling-filt-bok-198.html

Ella sa...

jag är med o tävlar...

min favoriprodukt är: http://www.lillaw.se/sv/articles/2.57.128/nova-star-jeanskjol

namn: Ella, mail: ella.mohlin@hotmail.com, blogg: http://cuteelliz.blogg.se

gillar även Lundmyr of Swedens söta bäddset... så det OCH den jag länkat till är nog mina favoritprodukter... det skall inhandlas...!!!

Evelina sa...

Jag är jättegärna med och tävlar. Jag gillar verkligen filten där!
Länk här:http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/august/lilla-w.html
Loon@live.se

Hanan Odisho sa...

Hej,mitt namn är Hanan Odisho. Jag älskar väldigt mycket produkter från sidan något jag verkligen älskade är åkpåsen Buggysnuggle pälsfleece, jag skulle bli jätteglad om du lät mig vinna denna tävling. Jag har en ny blogg där jag skriver om mammalivet och tips om barnsaker och inspiration om tips och köp. Jag har aldrig vunnit någon tävling och att vinna någon gång skulle göra mig så glad. Du får jätte gärna titta i min blogg www.prinsessanelishwa.blogg.se
min mail är hanan_odisho@hotmail.com

Althea sa...

Jag föredrar Lundmyrs sortiment, framför allt påslakansetet och filten!

jeanette.rydberg@bredband.net

Kawwe sa...

Jag tycker om Småfolks gröna fleeceoverall :)

Håller tummar och tår!!

kawwe@hotmail.com

Mia sa...

Min favoritprodukt är Moonkids nya randiga playpants! http://www.lillaw.se/sv/articles/2.103.1919/moonkids-byxa-playpants-randig
Min e-post: lowa_82@hotmail.com
Tyvärr har jag ingen blogg, men håller tummar & tår att jag vinner =)

Anonym sa...

Min favoritprodukt är Babyhängmatta! Kristin /hakr0003@student.umu.se

evamar sa...

Jag är gärna med och länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/august/filt-bok-19-aug.html

Rockefella är en favorit och kjolen Cindy lite extra.

Spacegirl sa...

Min favoritprodukt är:
De ljuviga haklapparna från Ej sikke Lej!
Spacegirl_@spray.se

Lizelotte sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla. Finns mycket fint på sidan men en av mina favoriter är påslakansetet från LUNDMYR of Sweden.

E-mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

Anonym sa...

Lundmyr of sweden, pyjamas heldräkt randig blev min favorit, den kanske man skulle köpa på kredit.
Men kanske den snygga filten du skickar till mej, då jag innerligt tackar dej.

Mvh. Jessica
sockerpillret@hotmail.com

Kashaya sa...

Favoriten är JOHA
Förkläde från EU-blomman.

kashayasblogg@yahoo.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är gärna med och har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/august/snuttefilt.html

Min favoritprodukt är dom härliga sängkläderna till spjälsäng från Liten jag, dom blåa med bilar på :)

Nina sa...

hej! jag är jätte gärna med och tävlar!

va inne hos lilla w och kika och när det finns lundmyr i sortimentet så har ja svårt å välja något annat som jag gillar. älskar allt va lundmyr säljer, så jag kan inte välja ett plagg direkt. så svårt. helst hade ja ägt ett av varje plagg/sak.

har absolut länkat: http://deliciously.se/2010/august/tavlingar.html

kram Nina

Anonym sa...

Min favorit är den underbart söta babyhängmattan! Den ser bara såå mysig ut!

Mvh/Nina, n87@live.se

Caroline-Mamma till Noah sa...

Åkpåsen ser så skön ut och super nu till vintern så de är helt klart en favorit! En annan favorit är Lundmyrs bäddset

Självklart vill vi vara me i tävla =)

carolinejonssson@hotmail.com

Anonym sa...

Ute i sista minuten.
Min favorit är Huvtröja Hood 04 Energy Pink från Nova Star

iris_lindberg@spray.se

Anonym sa...

Deras åkpåsar!!

mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam