tisdag 17 augusti 2010

Vår (något trista) kväll

IMG_0544 Bekväm titta-på-tv-ställning?

Vad har hänt idag? Inte ett smack. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Det händer inte så mycket här hemma när Simon jobbar eftermiddag och att åka någonstans kan man inte heller eftersom han har bilen till jobbet. Liam och jag går mest omkring och lallar. Fisungen leker mest och kollar gärna på sina favoritbarnprogram, Nalle Puh och Händige Manny. Att springa ut och hoppa i vattenpölar precis efter att ha fått på sig rena kläder är också himla roligt. Äta kex och smula ner hela nedervåningen, riva ut leksaker och blaska med saft i varenda kastrull i grytskåpet är också populärt. Ja, så ser vår eftermiddag ut. Men jo, vi har ju haft lite besök också, både Liams mormor, gammelmormor och bonusgammelmorfar tittade förbi så lite socialt umgänge har vi fått mellan varven!

1 kommentarer:

Nadine sa...

http://milasdaydreams.blogspot.com/ titta på denna bloggen, jag blev mäktigt impad, tänk om man hade så mykket energi som förälder:)Jag ska prova på det:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam