tisdag 17 augusti 2010

Ingen dagislust?

IMG_0541 Spegel spegel på väggen där säg vem som sötast i världen är?

Idag tyckte han inte det var alls lika roligt att bli lämnad på dagis. Skulle bara upp i famnen eller stå och krama mina ben. Men jag hoppas och tror att han lugnade ner sig efter att jag gått. Usch, det skär i hjärtat när dom är så ledsna och man måste gå.

Efter dagislämningen knatade jag ner till mammas gamla lägenhet där hon var i full gång med städning och packning. Allt som hon inte vill ha kvar har radats upp i vardagsrummet dit alla som vill får komma och handla. Så är det någon där ute som har vägarna förbi Kosta kan kika in den 29 augusti på Storavägen 89 – stor utförsäljning av möbler, inredningsdetaljer, husgeråd, bar med barstolar och en massa mera! Allt ska bort!

Simon har precis susat iväg till jobbet och jag ska nu ta en välbehövlig dusch innan Liam ska hämtas på dagis igen!

3 kommentarer:

Evelina Patron sa...

Sötaste !

Nina sa...

usch ja det är verkligen super jobbigt att lämna dem då dem inte vill att man ska gå lr att dem vill vara kvar =(

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Om jag var lika söt som Liam skulle jag inte göra annat än spegla mig hela dagarna :)

Jobbigt att han blir ledsen när ni lämnar han. Men det är nog något som går över snart...han är väl van att vara hemma med mamma och pappa nu efter "sommarlovet" :)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam