onsdag 4 augusti 2010

Morbror på besök

IMG_9553
Liam leker i soffan med morbror Adrian!

Jävlar vad klockan är mycket. Men har jag bestämt mig för att blogga så gör jag det. Punkt.

Min lillebror kom hem idag från Öland. Han tog Olas bortgång ganska hårt och tog ledigt ett par dagar för att hälsa på oss. Han har inte varit hemma på två månader så det känns lite konstigt att han är tillbaka, på ett positivt sätt förstås. Vi har umgåtts hela kvällen. Bjöd in mamma och honom på grillat och efter att Liam somnat har vi tills nu suttit och spelat Plump och Maxi Yatzy. Jättetrevligt! Liam var väldigt glad och pratsam när han fick träffa morbror också!

Nu ska jag släpa mig upp för trappen och stupa i säng. Kommer aldrig orka upp imorgon annars. Skit också.

3 kommentarer:

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Visst är Liam lite lik sin morbror? :)
Kan förstå att morbror vill komma hem några dagar...prata om det med dom som kände Ola är nog det som är bäst för er...
Kramar

Cicci sa...

Förmodligen så är Liam ganska lik dig, för han vart lik som morbror så in i bomben. :)
Ögon & ansiktsuttrycket i alla fall.

Nadine sa...

Haha ögonen höll på å ploppa ut när ja tittade hurdags inlägget va skrivet, tar nästan för givet att du har sovmorgon idag då:)
Vad härligt med lillebrodern/morbrorn hemma!:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam