lördag 7 augusti 2010

Vi är på gång!

 IMG_9750

Simon och Liam äter frukost!

Medan Liam fick i sig lite yoggi framför Playhouse Disney i morse packade Simon och jag in det sista i bilen. Jag hoppas och tror att vi inte glömt något, men än ska vi inte ropa hej. Vid halv elva-tiden gav vi oss i väg och vi hann inte till Orrefors förrän vi kände oss hungriga och stannade till vid Orranäsasjön och åt frukost. Kallt och blåsigt men det gick bra ändå. Och Liam hade väldigt roligt åt getingen som jagade mig runt fikabänken. Lite skadeglad kanske?

Öland! Here we come!

1 kommentarer:

Nadine sa...

Du är allt en äkta bloggerska du!Bloggar du från datorn i bilen nu eller?:D Hoppas ni får en mysig semester.Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam