tisdag 1 december 2009

» morgondagens mysiga utflykt

Har precis kikat färdigt på kvällens Desperate Housewives, såå bra! Tänkte bara skriva ett snabbis-inlägg innan jag ska skutta tillbaka till soffan och umgås med sambon lite.
Imorgon bär det av på mysig utflykt! Ska bli så skönt att komma iväg lite!
Var nere hos mamma i eftermiddags och monterade resesängen, bäddade och lämnade alla nödvändigheter som Liam kommer behöva så klockan halv tio ska han till sin mormor imorgon. Därefter åker Simon och jag till Lessebo och hoppar på bussen som kommer ta oss till Liseberg! Ska vara framme vid tre stod det i broschyren. Ska gå omkring och mysa, njuta av julstämningen, äta middag med Tobias och Andreas och bara vara! Klockan halv åtta imorgon kväll kör bussen hemåt igen och då får vi hoppas att vi är riktigt nöjda och haft en härlig dag! Längtar som attan!

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej! Halkade nyss in på din blogg, vad fin den är!

Tänkte passa på att tipsa dig om 2 tävlingar jag har i min blogg! Du kan vinna ett valfritt lektält - eller en uglydoll kalender för 2010!


Hoppas allt är bra med er annars? och hoppas det är okej att jag lägger till er bland mina favoriter?

Ha en underbar onsdag!

kram Lina

Carola sa...

Liseberg är verkligen underbart... vi ska dit på Lucia, våra föräldrar kommer hit från Sundsvall då och ska få se Jul på Liseberg för första gången...
Hoppas ni får en underbar dag!!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam