tisdag 22 december 2009

» julshopping

Galet lång dag har det varit! Nu äntligen får man slå sig ner och pusta ut en gnutta.

Klockan åtta blev jag väckt av Simon som hade gjort en god frukost – varma baguetter! Liam hade precis somnat då han och Simon stigit upp tidigt i morse så han var väldigt trött! Så vi fick äta frukost i lugn och ro, därefter packade vi och förberedde det sista.
Klockan tio hade Liam fortfarande inte vaknat så vi fick väcka honom. Han är som sin mamma – gillar inte att bli väckt! Men nog steg han upp alltid och ett leende kunde han också bjuda på.
Efter att ha lämnat av vår tröttis hos mamma bar det av till Kalmar! Där väntade shopping, shopping och åter shopping. Det blev ett jädrans farande fram och tillbaka, in och ut men nog hittade vi alla julklappar alltid! Dock så har jag en liten kvar till Simon men det får vi ta på hemmaplan istället.
Vi var inne på det nybyggda mode-huset bredvid Ikea också. Galet mycket klädaffärer där vi hittade de perfekta jul- och nyårskläderna till Liam. Ursnygga jeans, skjorta med fluga och en jättgullig slips. Hittade också en supersöt vintermössa till Liam på H&M, han ser ut som en liten pälsboll i den!

Vid halv fem-tiden var vi tillbaka i Nybro där den sista maten handlades in och därefter åkte vi hemåt i snöstormen. Hämtade en grinig Liam hos mamma, hem, packade upp allt vi handlat och slog sedan in alla julklapparna.

Fy sjutton, vad slut man är nu.

 liam

|JEANS|SKJORTA MED FLUGA|SLIPS|

1 kommentarer:

Annmi sa...

Waoo,så snyggt ♥...*Kram*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam