lördag 12 december 2009

» piggelin

Mina pojkar ligger och nanar för fullt! Simon somnade på soffan redan vid åtta men gick sedan upp och la sig. Därefter vaknade Liam till och skulle absolut inte somna om så han fick följa med mig ner istället. Vi har ätit yoggi och lekt “Nu kommer mamma och tar dig!”. Liam älskar det! Skrattar, skriker och försöker smita undan om vartannat. Busfrö!
Efter allt bus och stoj somnade han precis in och jag hoppas att han kommer sova hela natten. Jag vill verkligen inte stiga upp klockan fyra imorgon igen.

IMG_7127IMG_7131IMG_7130

Liam har börjat med något helt nytt idag – peka! Han har pekat på min näsa, på tv:n och på datorskärmen när han såg att hans bild låg där på skrivbordet.
Han har också sjungit idag och rabblat långa, långa meningar. Precis som om han sitter och diskuterar med sig själv – så sött!

1 kommentarer:

Annmi sa...

Söt liten piggelint busfrö ♥

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam