söndag 6 december 2009

» idoler i kosta

Nu är vi hemma igen! Liam och jag mötte upp Eve och Nemo (en aning sent, men det är en trött historia) vid kaféet. Fikade och pojkarna satt mest och tittade på varandra, pratade lite och spillde saft över hela golvet så det blev en smärre översvämning. Mamma, Simon och Adde dök också upp och därefter gick vi till Outleten. Reza var först ut då Carolina var försenad och Camilla aldrig dök upp(?) Visade sig att det hade blivit någon sorts dubbelbokning och krabb. Får vara glad att två av dom dök upp i alla fall. Några bilder blev det också!

IMG_6740IMG_6752IMG_6755IMG_6758IMG_6766IMG_6767IMG_6768IMG_6774IMG_6776IMG_6790IMG_6791IMG_6799

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam