lördag 12 december 2009

» tidig lördag

Vaknade av de sura tonerna från Simon vid kvart i fyra denna ljuvliga lördagsmorgon. Han var skitsur och överstressad eftersom Liam bestämt sig för att han absolut inte skulle sova. Ska det vara så svårt att peta till mig och fråga; “Älskling, kan du vara snäll och ta honom för jag måste åka till jobbet?” Nejdå! Här ska det gormas och dörrar ska slås igen! Kalasbra att bete sig så inför ögonen på en morgonpigg och glad kille på tio månader. Konstigt att stoltheten alltid ska stå i vägen för den lättaste lösningen!

Här kan vi snacka om att ha vaknat på fel sida. Upp och ner också kanske?

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam