måndag 30 november 2009

» kalasbra!

Jag fick förresten ett paket idag! Fullt med massor med kalasgrejer. Ballonger, muffinsformar, pepparkaksform “pirat”, ballonggirlanger och tårtljus! Vi ska baka pepparkakor i veckan (om vi hinner) och då kommer piratformen passa perfekt! Muffinsformarna snodde mamma åt sig och de övriga kalastillbehören ska vi ha till Liams 1-årsdag i februari!

 Namnlöst-1  
KA23061KF81004KA23062SS81003%201KA83088

Tack till Lisen på Kalasbolaget, du är ju bara för snäll!

Besök gärna Kalasbolaget som är fylld av roliga och praktiska produkter till barnkalaset, grillkvällen, poolpartyt eller varför inte till TexMex-kvällen? I Kalasbolagets blogg kan du också hitta massor med kalastips och nyheter!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Hmm, hörde visst inget mer från dig - antar att du visste vem han var nu då?! ;) kram!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Just nu kan du vinna EN VALFRI sak hos mig:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-valfri-sak-fran.html

..från en UNDERBAR inredningsbutik! =)

Love Oliwers mamma sa...

Hej!

Tack för att du var med och tävlade i min blogg. Tyvärr vann inte du denna gång men fortsätt gärna att titta in efter nya tävlingar.

kram Love

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam