söndag 13 december 2009

» nobelpris

Jag har fått det här Nobelpriset av gulliga Muppsan.

I min tur är det med en stor Ära
som jag tilldelar priset till följande mammor:

|Amanda|Anneli|Carola|Carolina|Elena|Helena|Karin|Mailan|
|Malin|Maria|Mia|Penny|Smulan|Susan|Trollmorsan|

…och alla ni andra underbara mammor där ute!


Man brukar säga att bakom varje framgångsrik man, finns där en kvinna. Vilket är sant, utan tvekan! Men ännu sannare är att bakom varje trygg liten Guldklimp (barn) finns en mamma! En mamma som lägger ner hela sin själ i att fostra, trygga och skapa kärleksfulla förutsättningar för sina barn.

En mamma som så ofta får dubbeljobba med att få vardagen att gå ihop. Som först efter en lång dag på jobbet, kommer hem, lagar middag, läser läxor, tvättar, stryker, städar, handlar och inte minst ger sina barn kvalitetstid! När väl kvällen och natten närmar sig, stupar hon i säng av ren utmattning, för att få ork att ta sig igenom ännu en ny dag. En dag som hon möter med ett leende på läpparna!

Vi alla Mammor som lyckas med den här bedriften är u n i k a! Utan tvekan är vi värda ett Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!

Det är med en stor ära jag tilldelar Dig det här Nobelpriset! Jag beundrar Dig för Din styrka, för Din glöd och för Ditt engagemang! Var s t o l t över Dig själv!

11 kommentarer:

Carola sa...

Sötnos!!!

Annmi sa...

Stort ***GRATTIS*** till Dig du goa mamms ♥...

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Men, åååh, vad gullig du är!!!

Tack snälla! :-)

Kramar från Anneli

Elena sa...

Åhhh, så rörd jag blir!!! Tusen tack!!!

Bamsekramar

Anonym sa...

Tack snälla! Vad gullig du är & vad glad jag blir =)

Smulan (sjubarnsmamma) sa...

åhhhh!!! Så gullig du är! Du förgyllde verkligen min dag. Tack så mycket!
Bamsekramar!

unique sa...

Hittade hit via familjebloggarna o har precis läst om din fl. Det gjorde verkligen ont va? Ibland undrar jag om jag kommer klara det alltså. Börjar nog bli lite smått nervös tror jag

penny sa...

Tack snälla för det fina priset. Jag ska genast föra detta vidare =)

Kram

Appropå julkort, nej jag har också lite ångest då jag inte hunnit fixa klart det. Men lär göra det snart :/

mamma jakeline sa...

Oj! Tack! Vilken fin utmärkelse!

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Tack snälla gulliga du!! ♥
Kram

Malin sa...

Men... Men... Tack!!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam