måndag 7 december 2009

» leo’s lekland

Nu är vi hemma efter en dag i Växjö. Mamma kom vid halv ett och sen gav vi oss iväg! Stannade till på Leo’s Lekland där Liam fick busa av sig lite. Dock var han inte lika överförtjust som sist vi var där men det fick helt klart godkänt från hans sida!

IMG_6896IMG_6805IMG_6815IMG_6818IMG_6823IMG_6860IMG_6866IMG_6872IMG_6882

Efter Leo’s stannade vi till på Max och åt lite och därefter lite shopping på City Gross. Var meningen att vi skulle stanna till och hälsa på Lena, en vän till familjen, också men Liam var väldigt trött och grinig så vi fick åka hem istället. Kan ju alltid åka in en annan dag!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Åkte du den blåa uppblåsbara rushkanan? Det har jag gjort, inte kul... *ler*

Kram Karin

PS. Fick ni betala för Liam i o m att ni vuxna går in gratis?

Annmi sa...

Underbara foton på en ljuvlig liten Prins ♥ "Pûss & Kram"

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam