onsdag 23 december 2009

» lilla julafton & uppesittarkväll

Det har varit en jäkligt hektiskt dag idag med städning, förberedelser och den vanliga julstressen. Bordet är dukat, skinkan är kokt och huset är glänsande rent. Härligt!

Liam har denna lilla julafton fått öppna en julklapp från sin mormor – en tjutande polisbil - mycket populär!

IMG_7491IMG_7493IMG_7495

Vi har nu ätit pizza och snart är det dags för Bingolottos Uppesittarkväll, den enda gången på året då vi spelar. Håller tummarna stenhårt för en splitterny V70! Det kan man väl vara värd?

1 kommentarer:

Tess sa...

Hej!
Hittade din blogg av en slump. Passade på att kika lite. Så söt din lilla son är =) Själv så har jag en liten tjej. Kika in på min blogg om du vill.
God jul och gott nytt år/Tess

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam