fredag 18 december 2009

» besök

Liam och jag har haft besök av Sara och hennes barn, Veronica och Orlando, idag. Mycket trevligt! Vi kalasade på pepparkakor och lussebullar, ungarna lekte snällt och vi mammor hann också prata lite emellanåt.

IMG_7342IMG_7357IMG_7353IMG_7365IMG_7374IMG_7366IMG_7384IMG_7389IMG_7390

Liam sover sen en stund tillbaka, jag antar att allt bus gjorde honom väldigt trött.
Simon jobbar hela kvällen och mamma är i Växjö och handlar julklappar så ikväll blir det bara Liam och jag. Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om. Ta det lite lugnt och bara mysa låter som en bra idé!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam