söndag 13 december 2009

» sankta lucia

Nadde kom hit lite efter klockan ett och passande nog vaknade Liam upp precis då (med en gnutta hjälp av Diesels det-kommer-någon-skall).
Vi hade myspys med luciafika som jag tror gick hem hos fröken!

Sen kom Simon hem från jobbet, jag klädde på Liam sin tomtedräkt, packade väskan och förberedde inför kyrkobesöket. Lisa och Andreas kom också eftersom dom skulle titta på vår bil som inte vill varken rulla eller starta. Därefter skjutsade Andreas upp mig och Liam till kyrkan där ett fint luciatåg väntade! Mamma och Ann var redan där och kom och satte sig vid oss. Jag trodde Liam skulle älska luciatåget med alla barnen och dansa till musiken men det var inte alls lockande för honom. Han blev jättegrinig så jag fick gå ut med honom ett flertal gånger så han fick lugna ner sig. Men till slut gick det – tack vare lilla Veronica som lekte ivrigt med honom.

Får hoppas att han uppskattar det mer nästa år! Min lille, lille tomte!

IMG_7137IMG_7139IMG_7149IMG_7151IMG_7154IMG_7164IMG_7167IMG_7178IMG_7181

1 kommentarer:

Annmi sa...

Åååå,va' mysigt ♥
& Den sötaste Tomte av alla *Kraam & stor Pûss på kinden*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam