måndag 14 december 2009

» det ordnade sig…

… med julkorten! Jag använde mig av en tomtebild från gårdagen, det får duga!
Vi räknade ihop till 20 stycken mottagare men efter att ha printat ut femton tog färgen slut! Men Lisa var snäll och lovade att sticka in och handla ny på NetonNet imorgon, tack och lov!

Så här blev det:

Julkort 2009

Nu ska jag och Simon titta på tv, mysa och spela lite kort innan läggdags! Liam sover för fulla muggar och jag hoppas att han inte vaknar mer ikväll utan får sova hela natten.

Förresten, ett stort grattis till vår lille guldklimp som idag fyller 10 månader!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilket fint julkort! Mormor vill ha 5 stycken!! Lille gullebullen! Fotografen har också huvudet på skaft, en duktig sådan!!

MADELEINE sa...

Det blev ju jättefint ;-)

Annmi sa...

Waoo..Såå sött ♥ *Kram*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam