torsdag 10 december 2009

» hos gammelmormor

Vi har varit hos Liams gammelmormor i Broakulla idag. Hon bjöd på fika när vi kom och vi hade även med oss de hemmagjorda pepparkakorna och lussebullarna vi bakat. Liam hade jättekul så han fick stanna medans Simon och jag åkte in till Emmaboda. Simon tog gris-sprutan och därefter handlade vi litegrann innan vi åkte tillbaka igen. Liam busade och inspekterade varenda pryl gammelmormor hade i hyllorna, åt sin middag och hann också träffa bonusgammelmorfar som kom hem från jobbet innan vi åkte.

IMG_7036IMG_7025IMG_7019IMG_7030IMG_7021IMG_7031

Nu har Liam ätit sin kvällsmat, fruktpuré och smörgås med leverpastej, så gott!
Simon bytte precis blöja på honom och upptäckte att flikarna som sitter framtill var borta. Men det visade sig att gammelmormor satt blöjan bak-och-fram när vi var iväg. Så kan det gå!

1 kommentarer:

Annmi sa...

Såå mysigt ♥...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam