måndag 31 augusti 2009

» sportbaren

Nu är vi tillbaka igen.
Mötte upp Mamma och Dessi i Sportbaren där även morfar och Lucia satt och åt. Mumsade på våra hamburgertallrikar, pratade lite och lekte med Liam. Han fick en jättesöt tröja som tant Despina köpt, en grön och brun med traktorer på! Efter middagen gick vi en sväng bland butikerna, hade turen att träffa Nadde också som annars aldrig syns till just när jag är där. Till efterätt blev det en varsin mjukglass i Rondellen, packade sedan in oss i bilen, handlade och sen åkte hemåt.
Usch, vad jag längtar att få flytta tillbaka…

IMG_4628IMG_4629IMG_4633IMG_4635IMG_4639IMG_4627

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dessi undrar hur du vågar kalla henne tant!?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam