söndag 23 augusti 2009

» besök

Paret ifrån Kalmar har idag varit och hälsat på kattungarna. Det syntes på de båda hur kära dom blev i de små ulltussarna! Så den 11 september när de kommit hem från utlandsresan kommer dom och hämtar Neoh och Mille. Vad härligt att ha hittat ett hem till dom, slippa oroa sig för det mer.

Nadde och Jörgen kom sedan förbi en sväng för att lämna Liams halvårs-present. Ett par dötuffa jeans och en tröja! Älskar när Nadde köper kläder till honom för hon vet precis vad jag tycker om!

IMG_4458IMG_4466IMG_4467IMG_4475IMG_4489IMG_4498IMG_4499IMG_4508IMG_4511

5 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Åh vad söta bilder! Hur gammal är han?
Albin hälsar såklart och tackar :)

Karin (Albins mamma) sa...

Åh, nä det var verkligen inte illa, absolut den bästa present man kan få :)
Ja han har faktiskt fina ögon, och dom är varken som mina eller Tommys :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilken liten underbaring :)

Och vilken härlig blogg du har!
Hit kommer jag på besök fler gånger :)

Kram

emelie o elliott sa...

vilken liten sötnos ni har =) tack för rösten, men tävlingen var redan avgjord kl 20 igår. hoppas ni får en mysig dag. kramis

Anonym sa...

På fjärde kortet är han faktiskt lik Simon, fanken också! Han e så söt, dags för mormor att få lite nya bilder,va? va, va? Kram mamz

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam