onsdag 19 augusti 2009

» mitt busfrö

IMG_4364IMG_4337IMG_4338IMG_4344IMG_4348IMG_4361

3 kommentarer:

Nadine sa...

nu va ja inne å kollade(utan press ifrån dig);)Va golli han är, att han börjat sitta upp oxå, börjar bli stor kille

mamma jakeline sa...

Åh tack detsamma! :) Typsnittet heter Pea Hannah Vanilla och finns att hämta här: http://kevinandamanda.com/fonts/fontsforpeas/pea-hannah-vanilla/ de har massor av roliga typsnitt där. Och annat smått och gott. :)

gitsie sa...

Underbara bilder. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam