fredag 7 augusti 2009

» kosta outlet

Nu är vi hemkomna från Kosta. Ska snart slänga oss i soffan och kika lite på tv innan sängdags.
Varit en kul dag! Klippte Adde det första jag gjorde när vi kom. Han blev nöjd och tacka fan för det. Sist blev det ett jäkla hallå då jag klippt för kort och vi pratade knappt med varandra på en vecka.
Efter klippningen gick allihopa till Kosta Outlet. Kikade runt på Polarn o. Pyret efter en ny keps till Liam. Hittade en jättefin som Simon gick till kassan för att betala. Men tji fick vi! Visade sig att den var från H&M och blivit kvarglömd eller tappad i lådan där vi fann den. Vadå typiskt? Men sen hittade vi en annan jättesöt! Efter en massa rejsande stannade vi till i Rondellen på nedre plan och tog varsin mjukglass innan hemfärd till mammas lägenhet igen. Adde och jag åkte till Lessebo, besökte Bolaget och handlade mat på Konsum. Åkte hem, startade grillen och njöööööt av en underbar middag! Spelade därefter lite kort innan det var dags att dra oss tillbaka hem.

Nu blir det soffan, slänga i en film och kanske dra en spader.

1 kommentarer:

jessie sa...

Åh tack! Jag är gärna med och tävlar i din sambos tävling också! =)

Kram!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam