lördag 8 augusti 2009

» öland

Nu har vi precis ramlat innanför dörren hemma efter en heldag på Öland! Mötte upp mamma och Inger i Sandvik och där blev det några timmars solande (skugga för mig och Liam) innan vi åt god middag bredvid Sandviks stora, gamla kvarn. Jättemysigt! På vägen hem stannade vi till i Färjestaden hos Simons faster med gubbe i deras stuga. Blev såklart lite tjattrande innan hemfärd.

Här kommer lite bilder också från vår härliga dag!

IMG_4105IMG_4108IMG_4116IMG_4117IMG_4125IMG_4127IMG_4130IMG_4139IMG_4149IMG_4150IMG_4151IMG_4152IMG_4155IMG_4160IMG_4162IMG_4170IMG_4173IMG_4185

4 kommentarer:

Malin sa...

Helt otroligt vad han sitter bra gullungen!

bagerskan sa...

När får vi se Liams söta mamma då?
Kram Karin

Emilie sa...

Idag blire premiär för min nya blogg, den är på samma adress men med ny desing och lite nytt spännande innehåll. De måste ses! Kram Emilie

Anonym sa...

Han är så himla söt lilla Liam! Håller med, ett sånt söt barn borde ha en lika söt mamma... :)
/Anneli

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam