lördag 27 augusti 2011

Trevlig lördagskväll

IMG_2229Liam med Thessan och Tompa!

Vi blev bortbjudna till Thessan och Tompa så här på kvällskvisten. Satt ute på verandan med levande ljus, pratade minnen och hade trevligt. Och grabbarna fick väl i sig en och annan grogg/pilsner också. Liam var jättesnäll hela tiden och Thessan skämde bort honom med både popcorn saft, kakor och päron!

Ångrar dock lite att vi inte fixade barnvakt ikväll. Jag är ju inte den som går ut och festar men när jag och Liam slängde av Tompa, Nicke och sambon vid öltältet var jag riktigt sugen på lite hula-hula. Men det får bli en annan gång! Jag har ju den traditionella utgången på juldagen att se fram emot också!

1 kommentarer:

Johanna sa...

Lät som en trevlig kväll! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam