onsdag 24 augusti 2011

Loss Diesel!

IMG_2122Liam i morse, påklädd och klar!

Efter att ha hört oss säga “loss” till Diesel ett antal gånger när vi är ute och kastar boll har Liam såklart lärt sig det. “Oss Diss” säger han till hunden, hela tiden. Men han har börjat säga det till annat också, speciellt när vi ska göra något han inte vill. Som i morse när jag skulle få på honom jacka och skor, då tar han tag i jackan, skrattar som en tok och skriker “OSS! OSS!”. Trodde aldrig jag skulle få på honom den, busunge!

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

hihi ja, lite busigt av mig:D

Camilla - gravid med 1:an sa...

Det är så kul när barn snappar upp saker vuxna säger :). Väldigt fin jacka han har!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam