torsdag 25 augusti 2011

Hos gammelmorfar

IMG_2166Liam leker med mormor och gammelmorfar!

Jag, Liam, mamma och lillebror åkte och hälsade på min morfar och hans fru idag. Liam fick ritblock och pennor att leka med och goda vindruvor att smaska på. Det får han alltid när vi träffar dom, han älskar frukt och speciellt gröna vindruvor. Och såklart fick både gammelmorfar och bonusgammelmormor en varsin puss av honom som tack! Innan vi begav oss hemåt efter fika och prat lekte vi lite i trädgården med deras roliga uteleksaker. Och så pallade vi gula plommon!

Liam ska sova hos min mamma i natt. Jag och min mormor ska iväg på något hälsohokuspokus som min svärmor tvingar med oss på. Ja, tvingar. Har ingen som helst lust att gå, har tusen andra saker att fixa inför barnloppisen på lördag och hade mycket hellre sluppit. Stackars mormor också. Men det struntade svärmor i fullständigt. Mina vänner säger att jag måste lära mig att säga nej, och när jag väl gör det så tas det ändå inte på allvar. Så om en stund är det dags att åka och hämta mormor, sen in till Nybro för tre timmars informationsmöte. Wohoo!

2 kommentarer:

Cissi sa...

vad är det för hälsohokuspokus? har också en svärmor som vurmar för sånt.. den ena värre än det andra!

Camilla - gravid med 1:an sa...

Haha, ajdå. Jag blir också nyfiken, vad är det för hälsohokuspokus?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam