onsdag 3 augusti 2011

Hemmakväll

IMG_1215

Pojkarna äter middag!

Vi pratade om att gå bort och spela minigolf, men så blev det visst inte. När Liam skulle sova middag somnade visst jag också  bredvid och trynade i nästan två timmar. Istället blev det en lugn hemmakväll med god grillad middag i solnedgången på verandan. Efteråt spelade vi lite yatzy. Vem som förlorade alla gångerna behöver vi ju kanske inte gå in på här. Skitspel. Och skitmedspelare som mobbas. Ska hålla mig till kort hädanefter! Dålig förlorare? Jag?

1 kommentarer:

sofia sa...

Sv: Ja verkligen! Det gäller att passa på nu när jordgubbssäsongen snart är slut :) Ha en bra dag!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam