torsdag 4 augusti 2011

Middag på Offside

IMG_1292

Vi var lite lata idag, så efter att Tobias begett sig hem till Göteborg åkte vi in till centrum för att äta lite. Det blev restaurangen Offside, jättemysig och barnvänlig med en stor lekhörna där Liam busade runt. Till middag valde både jag och Simon deras Värstingplanka. Den hade gratinerad duschesse, tomat, baconlindad sparris & färska wokgrönsaker som serverades med ryggfilé, fläskfilé, kycklingfilé, lammracks och fyra såser. Fy sjutton vad gott det var och mätta blev vi! Liam gillade också maten och smaskade länge på sina köttbullar och pommes!

Nu ska Liam strax nattas och sen ska sambon och jag spela lite spel och mysa lite. Imorgon är en ny dag och då drar vi till Helsingør. Ska bli riktigt härligt att få strosa runt lite, sitta på torget och äta pølse och bara ha det gott!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Det såg riktigt gott ut :)

Andrea sa...

Det där såg väldigt gott ut!

Emma - mamma till Lovisa sa...

Oj vad gott det ser ut! Blir ju redan sugen lunch när man ser sådana bilder :p

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam