onsdag 17 augusti 2011

Höstnyheter hos Cutiepie.se

Nu har Cutiepie.se börjat få in en massa nyheter! Kläder för baby och
barn i höstmysiga färger från bland andra Phister & Philina, Cupcake och Minymo.

Alla mina läsare har även 15% rabatt på alla ordinarie priser! Ange “agnes” för att ta del av erbjudandet.

Har själv hittat flera favoriter som säkerligen kommer finnas i Liams höstgarderob. Och jag tror
han skulle tokgilla den tuffa pyjamasen med Bilar som finns i Minymos senaste kollektion!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam