onsdag 24 augusti 2011

Höstskor med rabatt

Jag är ledsen att säga det, men hösten är på intågande. Vare sig vi vill eller inte. Men då tänker jag faktiskt passa på att tipsa om ett erbjudande jag kom över. Om du gillar Barnskobutiken på facebook får du 10% på Goretex-fodrade höstskor från Superfit. Och Barnskobutiken erbjuder alltid fri frakt och fria returer! Super då man inte alltid hinner eller orkar ränna i affärer på jakt efter höstkläder och skor till barnen!

Kika gärna in hos mig imorgon, då kommer en spännande tävling i samarbete med Barnskobutiken! Och en jättefräck vinst i potten!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam