torsdag 4 augusti 2011

Åhus

Vi tog en tur till Åhus idag, har aldrig varit där förut och det är ju inte så jättelångt att köra heller. Först blev det en sväng inne i centrum, sen ett stopp i hamnen för att äta glass på Glassbåten. Rena rama paradiset för vår glassoholic till son. Därefter en tur till stranden. Hade ju inte med oss varken solkräm eller badkläder men Liam lekte ändå. Innan det blev himla grinigt förstås, Liam var helt slut, och vi fick åka hemåt igen. Men jag tror vi åker tillbaka på lördag kanske, så Liam får bada! Stranden var ju så himla fin och det fanns gott om plats för lek i sanden.

IMG_1236IMG_1272IMG_1237IMG_1253IMG_1259IMG_1267

3 kommentarer:

Nina sa...

å va mysiga bilder. så fina kläder han har.. =)

Veronica - mamma till Theo och Tim sa...

Ni ser ut att ha det toppen =)
Massa fina bilder och härliga utflykter!
Kram

Billiga Barnvagnar sa...

Verkligen jättefina bilder du tagit på din lillprins och visst är Åhus glassen otroligt god för glassholicen?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam