fredag 26 augusti 2011

En dag i stan

IMG_2196
Salladsbuffé till födelsedagslunch!

Födelsedagen har firats med ett trevligt tandläkarbesök i Växjö! Och nej, jag är inte sarkastisk, det var faktiskt trevligt. Min tandläkare gav mig massa komplimanger för mina fina tänder, det går verkligen på rätt håll och jag är glad att behandlingen fungerat! Men det blir ännu ett återbesök i november då det fortfarande var inflammerat vid ett par tänder. Sen så!

Efteråt åkte sambon och jag till Markan för att äta födelsedagslunch. Satt på deras uteservering och hade det gott med smarrig salladsbuffé! Därefter lite diverse shopping innan hemfärd.

1 kommentarer:

Louice sa...

Grattis på födelsedagen!
Mmm, det där såg inte alls fel ut =)
Hoppas du hade en underbar födelsedag och att du får en fortsatt trevlig helg.

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam