tisdag 30 augusti 2011

En stor portion självömkan

Efter flera doser nässpray, ungefär ett paket isglass (tack älskling för att du körde express till affären) och film mår jag inte mycket bättre. Det är snarare sämre. Jag blir mer och mer täppt, tung i huvudet, öm i halsen och får mer ont i bröstet. Ja, det är synd om mig.

Egentligen ska jag inte klaga, jag blir aldrig (peppar, peppar…) sjuk, ytterst sällan. Men varför just denna veckan när det är fullt upp med helgförberedelser? Vill inte.

Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa ett kapitel och förhoppningsvis vakna upp med ny, frisk jag-har-aldrig-mått-bättre-energi imorgon!

Jaja, who am I kiddin’.

7 kommentarer:

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Krya på dig! Hoppas att det känns bättre i morgon... Man vet ju aldrig, det kan ju vända? *ler*

Anneli

Elisabeth sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig tjejen! :( Här har inte ens förkylningen som gjorde mig däckad hela förra veckan släppt än, men jag kämpar.. Fördelen är att man får äta glass! ;)
Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Snuttan då! Du får försöka vila så mkt du kan, tills dess så skickar jag över lite friska basiller :)

kram

Cissi sa...

Stackare! Lider verkligen med dig! Hoppas det blir kortvarigt iaf! Ta hand om dig.

Kändes väldigt tidigt att köpa vinterkläder, men hört från så många att det tar slut så blev stressad!

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

föresten kan du inte lägga ut de ögonen som du gjorde en gång till..
jag hittar dem inte.. :(

maria sa...

krya på dig!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam