måndag 27 juni 2011

Vinnare: Tokfransar

Tävlingen i samarbete med Tokfransar är nu avslutad och fem vinnare
av söta vinster är utsedda – det blev nummer 117, 4, 130, 9 och 83 (av 137 lotter)!
 
Stort grattis till er allihopa!
Vinnaren av 1:a priset kommer kontaktas och få välja en av de fem vinsterna först,
därefter kontaktar jag resten en efter en som också får välja vinst!

Tusen tack till Cajsa på Tokfransar för alla toppenvinster och tack till alla 60 deltagare!

Glöm nu inte att alla mina läsare har 15% rabatt på hela Tokfransars sortiment fram
tills på torsdag den 30 juni! Ange koden “Agnes” för att ta del av erbjudandet!

2 kommentarer:

Veronica - mamma till Theo och Tim sa...

Grattis alla! =)

Sofie L sa...

Grattis till vinnarna <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam