tisdag 21 juni 2011

Midsommarplaner

Ännu en dag till ända och imorgon är det sista dagisdagen för Liam denna vecka. Under tiden han är där ska jag städa som en dåre, så slipper man tänka på det under midsommarhelgen. Midsommar! Redan? Hur fasen gick det till egentligen? Sommaren har ju knappt börjat än för bövelen!

Våra planer är i alla fall spikade. Vi är bjudna till Tommy och Therese där det blir stor fest med god mat och kul folk. Nu hoppas vi bara på fint väder tills dess, på midsommar ska man ju faktiskt sitta ute och fajtas med mygg och inte regn.

Nu ska jag ta en snabb dusch, hänga en maskin tvätt, läsa bok och sen sova lite innan klockan ringer!

IMG_8557IMG_8549IMG_8561

3 kommentarer:

Alexandra sa...

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg <3

TOva sa...

han har så jäkla härliga kläder den grabben! :)

Mimmiiiss sa...

Lust att kika min blogg? LOVE

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam