söndag 26 juni 2011

Soliga söndagen

Så här tycker jag alla söndagar ska vara, soliga och varma! Man får genast energi och ny livslust. Så attans härligt! Och eftersom sambon faktiskt har återhämtat sig ganska bra efter fredagens bravader så bestämde vi oss för att köra en sväng och hälsa på Liams gammelmormor och bonusgammelmorfar.

Liam satte igång och busa direkt när vi kom dit. Släpade ut kissarnas lektunnel och vovvens alla bollar. Lille Bonzo ville dock inte vara med och leka, han skulle bara pussa på Simon och mig och bli kliad på lille magen!

Mormor och Arne bjöd på god middag också, grillad fläskfilé och till efterrätt blev det glasstårta och jordgubbar! Supergott!

IMG_8879IMG_8889IMG_8893IMG_8934IMG_8950IMG_8928IMG_8951IMG_8942

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fusk. Här har det regnat igen, eftersom A varit hängig har vi hängt inomhus. När vi väl sen gick ut öppnade sig himlen och alla blev dyngsura istället.. :D

Life Of An Angel sa...

Låter som ni haft en härlig dag. Visst får man en underbar energikick av solsken?! :D

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Va kul att du är med och tävlar hos mig :) Men det ser ut som att du missat den sista sponsorn (cb kids) när du kopierade listan... :)

Lycka till!

Veronica - mamma till Theo och Tim sa...

Ja, igår var det verkligen bra väder =)Idag är de dock mulet...
Ni verkar ha haft de toppen!

Towe sa...

jättefina bilder!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam